極夜永生

床下有条大鲨鱼(๑´ڡ`๑)

Call your name.

歌词:


制作\翻译:奉孝

She lost her brother a month ago

她上个月刚失去了她的哥哥

His picture on the wall

他的照片挂在墙上

And it reminds me

总是提醒着我

When she brings me coffee her smile

当她给我端来咖啡 对我微笑

I wish I could be with her until my last day

我真希望我能跟她在一起直到我生命的最后

She said She gave all her love to me

她说她把全部的爱都给了我

We dreamt a new life

我们梦想着一段新的生活

Some place to be at peace

在和平的地带

But things changed suddenly

但是一切变化得太快

I lost my dreams in this disaster

我在这场灾难中失去了梦想

I'm crying

我失声痛哭

Missing my lover

怀念着我的爱人

I don't have the power

我没有任何力量和信心

On my side forever

请永远在我身边吧

Oh Where is my lover

Oh 我的爱人在哪里

I got no power

我失去了力量

I'm standing alone. No way

我独自站在这里 没有出路

Calling out your name

只是一直呼唤着你的名字

I said I gave all my love to you

我说我把全部的爱都给了你

We dreamt a new house

我们梦想着拥有一座新的房子

Some place to be at peace

在和平的地方

But things changed, Suddenly

但是事情变化得太快

I lost my dreams in this disaster

我在这场浩劫中失去了梦想

We don't know what is wrong tonight

我们不知道这天晚上发生了什么

Everybody's got no place to hide

每个人都无处躲藏

No one's left and there's no one to go on

没有人离开 也没有人继续

All I know is my life is gone

我明白我的生命已经到了尽头

I'm crying

我在哭泣

Missing my lover

想念着我的爱人

I don't have the power

我失去了力量和勇气

On my side forever

请永远在我身边吧

Oh Where is my lover

Oh 我的爱人在哪

And I got no power

我没有力量

I'm standing alone. No way

我独自站在原地 找不到出路

Calling out your name

绝望地呼唤着你的名字


评论

热度(3)